Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Το νού σας, ρεμάλια!!!!!



Πριν να παρεξηγηθείτε από τον τίτλο, να δηλώσω ότι είναι κλεμένος από Ελληνική ταινία. Ναι, εκείνη με τον Κωνσταντάρα και την "ατυχήσασα¨Κοντού (Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι, εάν θυμάμαι καλά...). Ήταν η στιγμή που ό Κωνσταντάρας προειδοποιούσε τους γιούς του να προσέξουν τη συμπεριφορά τους για να μην φύγει το "λαχείο" που τους είχε τύχει, η κυρία Κοντού. (Άσχετο: Να σου πω την αλήθεια, και εμένα να μου είχε τύχει μία τέτοια κυρία, με τα ντολμαδάκια που έφτιαχνε, έτσι θα φώναζα. Ευτυχώς μου έτυχε η Μελένια μου, που κάνει ακόμη καλύτερα φαγητά!).

Για να ξαναγυρίσω στο θέμα, έτσι νόμιζα τουλάχιστον, ότι ο Κωνσταντάρας προειδοποιούσε όλους του τους γιούς με αυτή τη φράση. Έκανα όμως τραγικό λάθος. Μόνο τον ένα προειδοποιούσε, τον μικρό. Εκείνον ντε με το μηχανάκι που καβάλα πήγαινε στην κουζίνα, καβάλα γυρνούσε. Που πάταγε και κόρνα "να διώξει τις κατσαρίδες από το δρόμο του!" Και γιατί τον προειδοποιούσε; Για τα νέα μέτρα της τροχαίας!

Ποιά νέα μέτρα θα μου πείτε... Αυτά ισχύουν αρκετό καιρό τώρα. Και όλοι γίναμε πιο προσεκτικοί, πηγαίνουμε με το όριο της ταχύτητας (άντε και καμμιά δεκαριά χιλιόμετρα παραπάνω).

ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ!!! Διότι τα μέτρα τα ξέρετε καιρό, αλλά αυτό που δεν ξέρετε είναι ότι αλλάξαν μερικά όρια ταχύτητας! Βλέπετε οι Δήμοι που είχαν βρει ξαφνικά καλά έσοδα από τις κλήσεις (οι οποίες πάνε κατά μεγάλο ποσοστό στον Δήμο που κόπηκαν, από ότι ξέρω), αποφάσισαν να στήσουν μερικές παγίδες για όλους μας, και στον γιό του Κωνσταντάρα! Σε σημεία που δεν υπήρχαν πινακίδες (οι οποίες είχαν πέσει, ή είχαν καταστραφεί, ή δεν υπήρχαν καθόλου πριν) φυτέψαν μερικές καινούριες (ή "ξαφνικά" αντικατέστησαν τις παλιές που δεν φαινόντουσαν ή είχαν καταστραφεί). Και μην νομίζετε ότι είναι μεγάλα όρια ταχύτητας αυτά που φύτρωσαν, όχι! Είναι πολύ-πολύ μικρά.

Παράδειγμα στον δρόμο Μαρκοπούλου-Λαυρίου που περνώ καθημερινά, στον Δήμο Κερατέας, το όριο ταχύτητας ήταν πάντα 80χλμ, με μικρές εξαιρέσεις. Ξαφνίκά, στο τέλος μιας ευθείας, φύτρωσε για περίπου 200μ ένα όριο 60χλμ. Όλως τυχαίως, είναι το ένα από τα δύο σημεία που πάντα στήνει το ραντάρ η τροχαία. Βλέπεις έμαθε ο κόσμος και πηγαίνει με 80χλμ και δεν έχουμε έσοδα, τι να του κάνουμε; Να του βάλουμε νέο χαμηλότερο όριο!!!

Από γνωστούς έχω μάθει ότι και άλλοι Δήμοι αποφάσισαν να "φτιάξουν" κάποιες χαλασμένες πινακίδες, ή να βάλουν όρια εκεί που δεν υπήρχαν... Και ας φωνάζει συνέχεια, ο φίλος Άρης Σταθάκης, ότι το κράτος δεν επιτρέπεται να στήνει παγίδες και ότι τα αδικαιολόγητα χαμηλά όρια μας σκοτώνουν. Άρη μου, εσύ δίκιο έχεις, ποιός σε ακούει όμως;;;

Καμμιά ιδέα, τι να κάνουμε;;; Εγώ σήμερα είδα στα blog το makis-poi.blogspot.com. Για επισκεφτείτε τον, και ρίξτε και καμμία (νόμιμη) ιδέα του τι μπορούμε να κάνουμε.

5 σχόλια:

Makis είπε...

Αγαπητέ Μύθε....
Το "θέμα" που περιγραφεις ..οντως υσχυει και στα δικα μου μέρη.Εινα να σε κανει "εξω φρενών".
Παντως εκτος απο την ηλεκτρονικη καταγραφη τέροιων σημειων,που σιγουρα βοηθάει ,αλλα οχι ολους λογω οτι η δορυφορικη πλοηγηση στην Ελλάδα κανει τα πρωτα της βηματα,καλο θα ηταν πιστευω να υπαρξει μια συντονισμένη προσπαθεια διαμαρτυριας προς τους υπευθυνους για αρχη.Οι τροποι διαμαρτυριας ειναι το θεμα!!Με την καταληλη προβολη μπορει να πετυχουμε καλα αποτελεσματα πιστευω.Τωρα θα μου πεις που θα βρεις τους υπευθυνους στην Ελλάδα?
Αυτο ειναι αλλουνου παππά ευαγγέλιο.....
Υπαρχει και η δικαστικη οδος...αλλα πιστευω οτι ειναι η τελευταια λυση που θα μπορουσαμε να προβουμε.

Μύθος είπε...

Αγαπητέ Μάκη:

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ίσως ο Vasadam, ή ο Σταθάκης να ενδιαφερθούν να προβάλουν λίγο το θέμα. Από τη μεριά μου θα προσπαθήσω να το κάνω όσο μπορώ γνωστότερο. Παρεπιπτώντος, τα δικά σου τα μέρη ποιά είναι; Που έχεις δει εσύ κάτι παρόμοιο;

Και πάλι συγχαρητήρια για τη φοβερή δουλειά που κάνεις με τα POIs.

Makis είπε...

Φίλε Μύθε.....
Τα μερη μου ειναι ...η Πατρα.
Κατι παρομοιο με αυτο που περιγραφεις εχω δει εξω απο την Πατρα στον δρομο προς Πυργο (δεν θυμαμε τον δημο τωρα ή μαλλον δεν ξερω σε ποιον ανηκει εκεινο το σημειο) υπηρχε πινακιδα οριου ταχυτητας 50 χλμ.Πολυ ωραια ,κατοικοιμενη περιοχη λες...μια χαρα.Ελα που ομως ,εδω και λιγο καιρο η πινακιδα εχει βγει εντελως και ολως τυχαιως εχει αρχισει η τροχαια να κανει μπλοκο σε εκεινο το σημειο!!!!
Ειμαι σιγουρος οτι αν ψαξουμε θα βρουμε και αλλα τετοια ευτραπελα.

Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.

Να εισαι και να περνας καλα.

ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Παιδιά, ασφαλώς και θα ενδιαφερθούμε για το θέμα. Περιμένω τηλέφωνο.

Makis είπε...

Αγαπητοι μου ...οπως ειπα και στον Βασίλη τωρα προεχουν οι εκλογες...χαχα.
Τι να κανουμε ...μας προλαβαν!!!
Βασιλη θα τα πουμε ,οπωσδηποτε.
Μυθε μπορουμε να συννενοηθουμε αν θελεις,οταν ανεβω Αθήνα να τα πουμε και απο κοντά.

Να ειστε καλα ολοι....