Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

Ξεπαγιάσαμε!

Άσχετος τίτλος, σχεδόν προφητικός, μια που μόλις άκουσα στις ειδήσεις (ο Θεός να τις κάνει ειδήσεις) ότι θα έχουμε 10-15 εκατοστά χιόνι στο Σύνταγμα...

Απλά γράφω αυτό το post για να ζητήσω συγνώμη που έχω λείψει τόσο πολύ. Ποτέ δεν ήμουν καλός στο να γράφω ημερολόγιο ή να γράφω γράμματα σε φίλους. Αυτό φαίνεται. Από την άλλη προτιμώ να ρίχνω όλη μου τη δύναμη στο φτιάξιμο του σπιτιού μας με τη Μιλένα. Βλέπετε "της μπαστακώθηκα" (μετακόμισα από Χαλκίδα) και ακόμη δεν έχω καταφέρει να τακτοποιήσω τα πράγματά μου στο σπίτι μας.

Ακολουθώντας την παράδοση και τα προστάγματα όλων των Ελλήνων πολιτικών θα υποσχεθώ ότι ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΣΥΝΤΟΜΑ POST. Επίσης αυτό το POST έριξε ΑΠΛΕΤΟ ΦΩΣ στην υπόθεση.

Ευχαριστώ,
Μύθος

3 σχόλια:

Μιλ1 είπε...

Αφήστε παιδιά... Μπαστακώθηκε και δεν φεύγει ούτε με γερανό!
χιχιχι!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καααααααααααλά έκανες και της μπαστουκώθηκες!!!!!
;-))))

Σε χάσαμε παιδί μου, εντελώς τυχαία ανακάλυψα πως επανήλθες.
Να σου τραγουδήσω λοιπόν ως άλλος Πάριος...

"Και να που γύρισες
έστω κι' αργά,
δειλά,δειλά
χωρίς μιλιά

Και να που γύρισες
κι' ας μη με φίλησες (Μιλέναααα...μη ζηλεύεις...) φτάνει που γύρισες
έστω κι' αργά..."
Καλή σας μέρα κι' όμορφη!!!

Φιλιά και Γλαρένιες αγκαλιές

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ορθή επανάληψις...
"μπαστακώθηκες"...
;-))