Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

I know what you did last summer...!

Μετά από πολύ καιρό, αποφάσισα να γράψω και κάτι στο blog. Μην το παίρνετε ότι βαριέμαι να επικοινωνώ μαζί σας, απλά όταν κάτι πάει στραβά, στραβώνει συνεχώς. Έτσι γράφω τώρα κάτι που ήθελα να γράψω από καιρό.

Πριν από δύο περίπου μήνες, κάποιοι συνάδελφοι (;) από το blogspot ανακάλυψαν ότι κάποιος είχε σφετεριστεί τα κείμενά τους και τα είχε δημοσιεύσει σαν δικά του. Έχω τύχει θύμα σφετερισμού κειμένων στην επαγγελματική μου ζωή, αλλά και να κατηγορηθώ σαν σφετεριστής κειμένων (και να περάσω μία τεράστια κρίση μέχρι να λάμψει η αλήθεια). Έτσι είμαι αρκετά ευαίσθητος στο θέμα και το πήρα λίγο επί πόνου…

Ήταν ξεκάθαρο ποιος είχε κάνει τη λογο-κλοπή, οπότε επικοινώνησα αρχικά μαζί του για να αφαιρέσει τα κείμενα ζητώντας συγνώμη, κάτι που το έκαναν και οι αρχικοί συγγραφείς των κειμένων και άλλοι. Όταν δεν έλαβα καμιά απάντηση αποφάσισα να γράψω στην εταιρεία που φιλοξενεί το blog του λογο-κλέφτη. Προς τιμήν τους αντέδρασαν αμέσως, ενημερώνοντάς με ότι θα ειδοποιήσουν τον «κλέφτη» για να τα αφαιρέσει σε εύλογο διάστημα. Βλέποντας την καθυστέρηση, άρχισα να ψάχνω μόνος μου για το ποιος ήταν αυτός που είχε κλέψει τα κείμενα.

Εδώ να σας ενημερώσω ότι έχω κάνει και διαχειριστής δικτύου στο πανεπιστήμιο και αρκετή μούρλα με τους υπολογιστές έχω. Όσο για το διαδίκτυο, το οργώνω πριν να βγουν οι προσωπικοί υπολογιστές. Χωρίς λοιπόν να προβώ σε παράνομες πράξεις, και ψάχνοντας τα «σκουπίδια» των διαφόρων servers βρήκα (από στοιχεία που είχε διαγράψει ο κλέφτης για να μην τον εντοπίσουν) τα εξής:

Α) το ονοματεπώνυμό της (γιατί ήταν γυναίκα) και το όνομα του πρώην συζύγου της
Β) το ότι ήταν διαζευγμένη, με ποιόν είναι τώρα
Γ) το που μένει, το τηλέφωνό της, αεροφωτογραφία του σπιτιού της, το σχολείο που τελείωσε
Δ) φωτογραφίες της και της οικογένειάς της
Ε) ονοματεπώνυμα και διευθύνσεις φίλων της
ΣΤ) δοσοληψίες της στο internet
Ζ) το ότι είχε διαπράξει παρόμοια πράξη στο παρελθόν και είχε αναγκαστεί να διαγράψει το παλιό blog της

Επαναλαμβάνω ότι δεν κατέφυγα σε ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΑΞΗ αλλά και σε ΚΑΜΙΑ ΠΡΑΞΗ που θα μπορούσε να θεωρηθεί ανήθικη. Απλά έκανα ένα καλό ψάξιμο στο internet και διασταύρωσα στοιχεία που άλλοι ίσως να μην έψαχναν παραπάνω.

Εσείς που διαβάζετε αυτές τις γραμμές, έχετε τηρήσει κάποιους κανόνες σχετικά με το τι στοιχεία δίνετε στο internet για εσάς; Έχετε κρατήσει μυστικό το όνομά σας; Χρησιμοποιείτε ψευδώνυμο διαφορετικό σε κάθε site; Έχετε κρατήσει κρυφό το πραγματικό σας e-mail;

Τελευταία είδα και κάποιο «παιχνίδι» που κυκλοφορεί στα blogs: Φωτογραφίστε και δείξτε 10 αγαπημένα σας αντικείμενα, ή 10 αντικείμενα που δεν θα μπορούσατε να ζήσετε χωρίς αυτά, κλπ, κλπ, κλπ. Αυτοί που δείχνουν τα αγαπημένα τους αντικείμενα συνήθως τα φωτογραφίζουν στο σπίτι τους με background το σπίτι. Έχετε συνειδητοποιήσει τις πληροφορίες που δίνετε στον κλέφτη με αυτόν τον τρόπο; Και μην φαντάζεστε την παλιά καρικατούρα με τη μάσκα και το σάκο στην πλάτη όταν αναφέρομαι σε κλέφτη! Φανταστείτε έναν πολύ κοινωνικό τύπο, ο οποίος είναι πολύ καιρό συν-blogger και παρακολουθεί… Και ξέρει ότι ο τάδε έχει υπολογιστή ακριβό και κινητό καινούριο, και βεράντα για να μπεις στο σπίτι, και έχει σκύλο μικρό, και και και… Και αεροφωτογραφία του σπιτιού σου από όπου μπορεί να δει και εάν είναι εύκολο να σου την κάνει (ας είναι καλά το google earth και άλλα δορυφορικά εργαλεία)!

Δεν θα πω τίποτα παραπάνω. Ούτως ή άλλως θα με «περιλάβει» ο φίλος Vasadam και θα με κράξει (καλοπροαίρετα και φιλικά πάντα) ως συνομωσιολόγο! Απλά θέλω να τονίσω ότι ΤΟ INTERNET ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΩΡΙΟ. ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΕΙΤΕ ΟΠΩΣ ΘΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΣΑΣΤΑΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΑΣ!!!

7 σχόλια:

Μιλ1 είπε...

Εγώ δεν αρραβωνιάστηκα τον Μύθο, αλλά τον Αστυνόμο Σαϊνη!!!!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

mythe MOY,
Κάπου ψιλοχαθήκαμε και χαίρομαι που εμφανίστηκες και πάλι.
Σωστές οι συμβουλές που δίνεις με το διαδίκτυο, γιατί με τον ενθουσιασμό...κάπου εξωκείλαμε...

milenaki ΜΟΥ,
Κατάλαβα καλώς;....
Τα βρήκατε με το ...Σαϊνη;

ΜΠΡΑΒΟ!!! χαίρομαι αν είναι έτσι

Φιλί και στα δυό σασ και
Μεγαααάλη Γλαρένια αγκαλιά

Μύθος είπε...

Καλώς την, που μας ήρθε Φύρδυν-Μίγδην!!!

Δουλίτσα βλέπεις και απομακρύνθηκα για λίγο...

Όσο για να τα βρήκαμε, αργήσαμε αλλά το καταφέραμε τον Μάιο (μετά από 7 χρόνια φιλία...!!!)!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αχχχχ...ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΖΕΥΓΑΡΑΚΙΑ.
οΙ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΣΑΣ ΤΗ ΖΩΗ.
(Σσσσσςς...μη μας ακούνε,
Μύθε μου, θα την προσέχεις σα μωρό, όπως ο Γλάρος μου εμένα.
Μιλένα θα τον προσέχεις σα μωρό...όπως κι' εγώ εκείνον
(τώρα με το μπλογκ κάνει μουτράκια ...αλλά με κουβεντούλα.. ΟΛΑ λύνονται)
Να μιλάτε σα φιλαράκια, να παίζετε σαν παιδιά και όλες οι δυσκολίες -γιατί η ζωή φέρνει και τέτοιες- ξεπερνιούνται)

ΠΟΛΥ ΧΑΡΗΚΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!!
ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!!!!!!!

Φεύγω...πάω στο Γλάρο να του πω τα νέα...ε, να μη μένει κει μόνος...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

(υ.γ.Μύθε, είσαι τυχερός, από το γελαστό μουτράκι της φαίνεται η καλωσύνη της)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Α,α,α,α,α θέλω κέρασμα..
:-)))

Ξανά φιλιά και Γλαρένιες αγκαλιές

Aggelos Spyrou είπε...

Ωχ!

Είπαμε να ανεβάσεις κανα post,
κι εσύ μας έσκισες!

Ευτυχώς που παίρνω τα μέτρα μου...

Υ.Γ. Ευχαριστώ για τις ευχές στη γιορτή του Άγγελου, θα στις ανταποδώσω στη γιορτή του ...Μύθου! ;))

Horace είπε...

Δεν έχω σκεφτεί αν έχω πάρει αρκετά μέτρα σχετικά με αυτό ή όχι ( μάλλον όχι αν σκεφτείς το περιστατικό ) αλλά.. Ειλικρινά δε μπορώ να σε ευχαριστήσω αρκετά για τη βοήθεια σου!

Καλησπέρα...